PIOSENKA TYGODNIA

Linkin Park
Burn it Down

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Lady Big Eye (19 obrazek)

No dobra - testy minęły, więc powracam do blogowania! Na dzisiaj przygotowałam coś nowego, a mianowicie obrazek wykonany w mandze. Jeszcze nigdy nie tworzyłam obrazków z wyraźnymi konturami, dlatego jest to dla mnie coś nowego. Co wy na to?


Obrazek wykonany w odcieniach fioletu i różu. Co prawda ja nigdy bym się tak nie pomalowała, ale myślę, że na lalce wygląda to dość dobrze ;D

A tak nawiasem mówiąc, to kompletnie nie ogarniam tego nowego wyglądu blogspota. Nie wiem co gdzie jest i jak się tu odnaleźć - czy jest może jakiś sposób, żeby powrócić do starego wyglądu? Jak wiecie, to piszcie w komentarzach.

PS: Niedługo dodam moje kolejne dzieło wykonane w realu. Tym razem będzie.... szyte ;p

1 komentarz:

  1. Wiem, jak przywrócić stary wygląd. Wchodzisz w projekt i po prawej stronie jest taka szara śrubka, klikasz na nią i wyświetla ci się takie coś jak "Stary Interfejs Bloggera" klikasz na to i masz stary wygląd ; )
    A i świetny rysunek.
    Pozdro
    Shuu

    OdpowiedzUsuń