PIOSENKA TYGODNIA

Linkin Park
Burn it Down

wtorek, 3 lipca 2012

Nice girl (22 obrazek)

Jej! Wreszcie zaczęły się wakacje, dlatego będę miała więcej czasu dla siebie, jak i dla bloga. Co prawda nie obiecuję, że będę szybciej rysować obrazki (bo lepiej długo i dokładnie, niż brzydko i szybko), ale częściej będę tu zaglądać i odpisywać na komentarze. Mam też zamiar reaktywować mojego poprzedniego bloga soneys.blogspot.com. Nie będę tam pisać artykułów i tego typu rzeczy, tylko postanowiłam iż będzie to pamiętnik/notatnik. Będę pisać o nowościach na blogach, nowych obrazkach, postępach w bajce (tak! robię bajkę) no i będę opisywać moje dni. No, ale jak już to za kilka tygodni, bo jeszcze nie zrobiłam nowego szablonu i nagłówka. A jeżeli już mówię o nagłówkach, to ostatnio zrobiłam jeden na bloga creative-muffin.blogspot.com. Nie robię już nagłówków, ponieważ zajmują one za dużo czasu, a w końcu są wakacje, więc wole zagospodarować go na coś lepszego. Tym razem jednak postanowiłam zrobić wyjątek i mam nadzieję, że moja praca nie pójdzie na marne, a obrazek się spodoba :) Nagłówek już niedługo będzie można zobaczyć na wcześniej wspomnianym blogu, a dzisiaj wstawiam obrazek właśnie z tego nagłówka:


Jak wam się podoba? ;D

7 komentarzy: