PIOSENKA TYGODNIA

Linkin Park
Burn it Down

czwartek, 12 lipca 2012

Cieniowane niebo (27 obrazek) + KONKURS

Ostatnio zaczęłam zagłębiać się w tajnikach Digital painting (rysowanie przy użyciu narzędzi komputerowych), a także w nowych stylach rysowania. Dzisiaj pokażę wam kolejny z nich i... znowu nie wiem jak się on nazywa, dlatego będę na niego mówić "cieniowy obraz". Ta nazwa chyba najbardziej będzie pasować, ponieważ ta technika polega na zaznaczaniu figur (przy użyciu zaznaczeń - np. kwadratu, okręgu itp.) i cieniowaniu ich krawędzi. Pod rysunkiem pokażę dokładnie jak to zrobić. A oto mój obrazek:


Ładny?

WYKONANIE:

1. Przy użyciu narzędzia pokazanego na obrazku zaznaczamy kształt.


2. W palecie barw wybieramy kolor.


3. Klikamy w pędzel i wybieramy opcję tak jak na obrazku.


4. Przy użyciu suwaka z napisem "krycie" wybieramy widoczność pędzla.

 
KONKURS:

Jeżeli też chcecie się sprawdzić w tej technice to możecie wziąć udział w moim konkursie. To nic trudnego, a można wygrać tygodniowa reklamę na moim blogu - wstawię wasz button, lub jeżeli go nie posiadacie to link do bloga po prawej stronie pod ramką z napisem "polecam". Konkurs polega na narysowaniu obrazka przedstawiającego las. Wielkość obrazka dowolna. ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ DO 26 LIPCA (za 2 tygodnie).

POWODZENIA!

8 komentarzy:

  1. Wow... zawsze podziwiałam to jak rysujesz... ja nie mam do tego głowy xD Za trudna filozofia, jak na mój mózg... jeszcze się przegrzeje, jak będę myśleć xD Lepiej niech to robi, ktoś tak dobry w tym fachu, jak ty xD.
    Pozdrawiam, Shuu.

    http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, za pomocą gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe :) będę zaglądać częściej, bo sama korzystam z gimpa i może znajdę porady, które mi się przydadzą ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. no to wpadaj w moje strony to na pewno Cię zabierzemy :DD
    zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń