PIOSENKA TYGODNIA

Linkin Park
Burn it Down

niedziela, 1 kwietnia 2012

Film + nagłówek

Dzisiaj nie zdążyłam zrobić żadnego obrazka, więc zamieszczam moją pracę na informatykę. Za zadanie mieliśmy narysować sygnalizacja świetlną i doczepić do niej (w filmie) ruch uliczny. Taki efekt:


Jeżeli masz to same zadanie (z podręcznika), to mogę je zrobić za ciebie - napisz tylko w komentarzu. Nie będzie to dla mnie żaden projekt, bo wymienię tylko zdjęcia z mojego projektu ;]

O, i jeszcze jedno. Wczoraj zrobiłam nowy nagłówek do bloga, ale nie mogę się zdecydować który lepszy - może mi w tym pomożecie? Nowy nagłówek:

8 komentarzy:

  1. ładny ten nagłówek:)

    Zapraszam na wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry jest ten nagłówek, który jest na blogu aktualnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy nagłówek jest śliczny :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. nagłówek taki..królewski :D ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten nagłówek:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie aktualny ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń