PIOSENKA TYGODNIA

Linkin Park
Burn it Down

wtorek, 13 marca 2012

Fioletowa dama (9 obrazek)

Dzisiejszym obrazkiem będzie Fioletowa dama. Jako że lubię połączenie fioletu/różu i szarości, a głupio mi było zrobić jej siwe włosy, to pofarbowałam je na fioletowo - jak wam się podoba?

A tak wgl. to chciałabym wam się pochwalić, bo wreszcie udało mi się dostać na główną (mistrzowie.org)! Co prawda to już któryś raz z kolei, ale za każdym razem cieszy ;D <klik>

I mam jeszcze dla was pytanie - jaki chcielibyście, żebym obrazek narysowała? Najciekawsze propozycje postaram się wykonać ;D

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle zjawiskowo:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co powiedzieć. No to mówię, że jest super :D

    *****
    http://www.shuuya-official.blogspot.com/ - Zapraszam na tego bloga. Kiedyś prowadziłam go na bloblo, ale mnie ten serwis porządnie wku****, więc jak najszybciej się przeniosłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;>
    u mnie nowa notka ;D

    OdpowiedzUsuń